CAT NE COSTA BUNATATEA?


Zi de ``toamna`` in Moldova...Nu e nimic de facut decat sa citesti o carte sau sa te mai uiti la stiri.Cautand ceva interesant,o publicitate mi-a atras atentia- Angelina Jolie privitor la copiii din Haiti.Nici nu stiam daca e ea.De ce?Deoarece era mai ``simpla``(nu cum suntem toti obisnuiti sa o vedem),intr-o tinuta simpla si un par nearanjat(dupa parerea mea).Mesajul ei a fost:``Sa avem o casa,un loc de care sa apartinem,un loc unde sa ne simtim in siguranta sunt lucruri care le consideram garantate.De Ziua Mondiala a Refugiatului,va rog aduceti-va aminte de milioanele de oameni din intreaga lume fortati sa traiasca departe de casele lor,ale caror singura speranta de a reveni este sa nu fie uitati``
Un mesaj sublim ce te face sa te gandesti cat te-ar costa sa arati un pic de bunatate fata de cei din jur.Considera-te noroc/norocoasa ca ai o casa,o familie ce e mereu langa tine si ca ai sansa sa mergi la scoala.
Imi aduc aminte de povestea unei fete dintr-o tara din Asia.Eram ca student de schimb in America cand in clasa a aparut o eleva noua.M-am imprietenit cu ea,dar abia de stia engleza.Mi-a spus ca e refugiata in America din cauza ca guvernul tarii ei nu le permite copiilor sa mearga la scoala.Mi s-a parut o poveste trista,deoarece in sufletul ei era o mare durere:sansa de a nu fi langa familia ei.Imi spunea:``am o casa,am sansa sa merg la scoala,nu imi lipseste nimic,dar toate astea nu inunda lipsa familiei``.Din povestea ei am invatat ca trebuie sa te bucuri de ceea ce ai.Daca poti sa ajuti pe cineva-AJUTA!,daca zambetul tau induioseaza inima cuiva-ZAMBESTE!.Mereu va fi cineva care va avea nevoie de tine.Poti fi sansa cuiva,dar nu uita ca bunatatea nu se cumpara,nu se vinde,dar se pastreaza in inima si se daruieste!
FITI BUNI SI NU UITATI CA SUNTETI SI VOI OAMENI!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

PRAGA- ORAȘUL CU PESTE 300 DE PODURI

EXPERIENȚA ERASMUS ÎN SPANIA

BARBATUL CE STIE 16 LIMBI