IF...

``POEZIA ESTE CIUPIREA COARDELOR INIMII SI REALIZAREA MUZICII CU ELE``
Dennis Gabor
Multi dintre noi au simtit nevoia de a-si varsa fericirea sau lacrimile cu ajutorul unui stilou pe o foaie e hartie,nu?Eu o faceam cand eram mai mica,prin clasele 8-9(nici acum nu sunt cine stie ce fetitza mare!:)),dar na,am mai crescut un pic)
Cautand prin lucrurile din ``cutia mea fermecata``(in care tin toate biletelele de dragoste primite inca din clasa 5-a ),am gasit o poezie ce mi-a placut.Enjoy si astept commenturile voastre!

IF

Daca as spune ca iubesc marea...

Nu mi-as afirma justetea..

Daca...as spune ca ador ploaia

N-as mai cauta tandretea

Daca as spune ca...sunt amica timpului

S-ar spune ca caut eternitatea

As fi flacara universului

Si nu as simti Singuratatea ....

De as fi parfumul suav al crinilor

As cauta speranta...

As cauta blandetea razelor

Pentru sublimul viselor..

Dar nu pot...

Nu pot cauta in nonconformismul continuu

Deoarece noaptea ma incercuieste perpetuu...

In aceasta clipa am nevoie de candidul tau sarut

De privirea ta,ca la-nceput,

De imbratisarea misterioasa

De atingerea dragastoasa.

Sunt cea mai fericita de pe Pamant

Ca te am in fiecare secunda in gand

Sentimentele mele izvorasc ca notele din lira

Timpul..pe langa mine se mira...

...dar...

Vreau sa te iubesc o viata

Sa fii DOAR TU ligoarul meu de speranta!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

PRAGA- ORAȘUL CU PESTE 300 DE PODURI

EXPERIENȚA ERASMUS ÎN SPANIA

BARBATUL CE STIE 16 LIMBI