DE-ALE COPIILOR ARĂDENI



Dacă ați fost atenți, am mai menționat că ADOR copiii! Oriunde mă duc și văd unul sunt cu ochii pe el :))
Deci, în ultima săptămână i-am urmărit mai atent prin tramvaie, pe drum, în diverse locații și am auzit funny things de la ei.
Eram într-un magazin, lângă mine era o doamnă cu un băiețel. Dânsa se tot uita la lucruri, iar copilul zice: ”Mami, dacă nu ieșim acum, nu mai vorbesc toată viața cu tine!” Cred că ăsta da șantaj!
În tramvai un copil îi zice mamei: ”Mi-e foame, să-mi cumperi înghețată!” Cred că la copiii înghețata ține și de foame, nu doar de sete.
Un alt copil vede din tramvai o remorcă lângă o mașină. Acesta zice: ”Buni, a rupt mașina?” Desigur, bunica i-a răspuns: „Puișor, nu! E remorca de la mașină!”
În altă zi, luând tramvaiul numărul 7, cel care trece peste pod în Micălaca, o fetiță îi zice mamei: ” Mami, de ce tramvaiul merge pe o parte? S-a îmbătat?” Mama a schițat un zâmbet și a zis: ”Așa e drumul”
O fetiță în jur de 6-7 ani îi face confesiuni bunicii:” Bunica, știi că îl iubesc pe verișorul meu Alex și când voi fi mare mă voi căsători cu el, căci e frumos.” Bunica îi zice: ”Cum să vă căsătoriți, că sunteți verișori, nu se poate”. Scumpa zice:” Dar eu vreau să îl aștept”. Apoi, din discuția lor a rezultatul faptul ca verișorul fetiței avea 15 ani. Va aștepta ceva timp fetița! :))
Toată magia la frazele de mai sus este expresia feței copilului, modul cum pune el întrebarea, cum pare atât de confuz că unele lucruri nu sunt așa cum și le imaginează.
Abia aștept să termin facultatea ca să mă bucur de fiecare zâmbet a lor, de fiecare gest, deoarece copiii reprezintă cel mai minunat lucru ce îl putem avea, iar grija față de ei ne face mai umani!

Doinitsa B

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

PRAGA- ORAȘUL CU PESTE 300 DE PODURI

EXPERIENȚA ERASMUS ÎN SPANIA

BARBATUL CE STIE 16 LIMBI