PNL REAMINTEȘTE ARADULUI DESPRE MAREA UNIRE



După o întârziere de câteva zile, Partidul Național Liberal a reamintit arădenilor despre importantul eveniment de la 27 martie 1918, Unirea Basarabiei cu România, numită și Marea Unire.
Câțiva profesori de istorie au povestit detailat evenimentele istorice cele mai importante, printre care: anexarea Basarabiei, evenimentul de „dute-vino” al Basarabiei, drumul către Unire, personalitățile principale ce au făcut posibilă această Unire (Pan. Halippa, Constantin Stere, etc.), cât și despre partizanii Unirii. S-a menționat despre întemeierea Partidului Național Liberal din Moldova și evoluția acestuia până în prezent.
Am fost invitata ce a vorbit despre Basarabia de astăzi. Ma bucur că am avut plăcerea de a fi „ambasadorul” țării mele. Stimata audiență a arătat interes față de Republica Moldova, dorind a fi la curent cu legătura dintre români și moldoveni, dar fiind și curioși față de regiunile cu statut special: Găgăuzia și Transnistria.
Eu am fost cea care a închis „ședința” cu un video despre Republica Moldova, prezentând cele mai minunate locuri de pe plaiul natal, lucruri speciale de artizanat, mâncare și tradiții.
Această întâlnire a fost ocazia de a ne demonstra că toți suntem români, avem aceeși istorie, împărțim aceleași tradiții, vorbim aceeași limbă!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

PRAGA- ORAȘUL CU PESTE 300 DE PODURI

EXPERIENȚA ERASMUS ÎN SPANIA

BARBATUL CE STIE 16 LIMBI