ADMISĂ...

E tarziu,e 00:21!Nu am somn,prea multe lucruri fug în mintea mea.Probabil,incearcă să se prindă una de alta pentru a decide de ce nu lasă copilul să doarmă. :))
De ce asa?Pai,eram azi pe facebook şi cand îmi apare mesaj de la Dan:``Felicitări,ai fost admisă în Romania la CU BURSĂ``.Vai,ce happy si nerăbdătoare mai eram ca să văd în ce oraş.Mulţi dintre voi ştiu că nu am fost admisă în prima sesiune.În a doua sesiune am ales trei oraşe:Timişoara,Arad,Reşita.În primele două oraşe s-au oferit locuri cu bursă.Deci,unde eram admisă?Ţinand cont ca oraşul meu de suflet este Timişoara,în prima sesiune mi-am ales toate trei specializări în Timişoara,în a doua sesiune pe primul loc era Timişoara...iaca că NU am ajuns în Timişoara,ci în Arad.Am fost FOARTE dezamagită şi sunt în continuare.Dintre două locuri la Timişoara chiar nu s-a găsit şi unul pentru mine?Adică media de 9,46 e o medie cu care nu poţi intra la Politehnică,ştiinţele comunicării?Cu toate că nu s-au ocupat cele două locuri,doar unul!Să mă lumineze şi pe mine cineva!
În plus,am vorbit cu persoane ce fac facultatea la Arad şi tot ce au putut sa facă a fost să mă descurajeze:cate 6 fete în camera,mobilier vechi,fara net,de stai într-un anumit cămin ai acces la cantină şi so on.Dacă cineva din Arad citeşte acest blog,vă rog frumos,luminaţi-mă şi pe mine un pic!
Privitor la Timişoara,cred ca ghinionul a aflat unde locuiesc:``aaa,aia din Republica Moldova,o aranjăm noi!``:))) Dacă nici după un an de studiu nu pot să mă transfer la Timişoara,ar fi culmea culmilor!
Aş vrea să-i multumesc lui Dan,Mariana,Valeriu,Complex Studenţesc Timişoara pentru că m-au susţinut,mi-au raspuns la toate întrebările şi că au avut răbdare cu mine.
Baftă tuturor celor admisi!

Comentarii

  1. Felicitari, bravo! Vezi, totusi, ai reusit. Ti-am zis sa fii optimista si sa lupti pana la ultima prapastie. Si aici n-ai cazut. Stiu, mai ai inca un pas, foarte dificil de facut, dar o sa-l realizezi si pe acela. Continua lupta si o sa ajungi acolo unde-ti doresti. Tu doar stii, totul se obtine prin munca asidua, uneori rasturnand mari si tari. Bucura-te ca ai ajuns si acolo, o sa faci fata, o sa te descurci, sunt sigur ca o sa fii si prima la facultate si o sa-ti meriti din plin statutul de a fi transferata la Timisoara. Imi pare rau ca personal, nu am putut sa te ajut cu prea multe...doar stii, toata birocratia asta a fost creata de catre autoritatile romane si nicidecum de studentii basarabeni.

    Un an cat mai reusit si...... BINE ai VENIT in lumea STUDENTIEI! Avante!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult,Valera!of,am atatea de povestit.mai intra pe mess sau pe fb!
    Da,acum am si eu statut de studenta!Yay

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari Doina! Eu am o cunoscuta care invata la ARAD si mi-a spus ca are niste conditii mult mai bune ca la noi la Iasi. Cauta pe facebook Olesea Vrabie. Iti doresc succes mare. Sunt sigura ca te vei acomoda...si daca ar fi si un transfer tot n-ar fi rau....Viata are pentru tine tot de ce ai nevoie. Crede!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mariana MS mult,draga!Ms de incurajari,de sperantele ce mi le-ai dat,de ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut. Felicitari! Multi isi doresc sa ajunga in Romania. Crede-ma ca sunt si altii in situatia ta. Eu doar nu pot sa inteleg un lucru. Stiu ca majoritatea vor la Iasi si la Bucuresti. De obicei prin orasele precum Timisoara, Sibiu, mai ramin locuri libere. Cel putin asa a fost in anul in care am absolvit eu liceul. Eu am dat admitere la Bucuresti. S-au dat doar doua locuri la facultatea la care am vrut eu - unul la taxa si unul la bursa. Am laut locul la taxa, chiar daca aveam o medie cit de cit mare (9.5). Am bocit mult atunci :))) ... Dar asta a fost. Si caminul la care am stat a fost de 10 ori mai rau decit ala cele din Iasi (chiar daca era Bucuresti, si se zice ca acolo e bine).

    Asa ca nu te descuraja. Se zice ca toate lucrurile se fac inspre bine. Poate in Arad iti va fi mai bine. Cunosc pe cineva care a invatat acolo din clasa a 7. Si Aradul pentru el a ramas cel mai iubit oras din Romania :D Iar daca totusi vrei in Timisoara, poti sa faci cum au mai facut alti colegi de ai mei. Inveti un an in Arad, iar la anul mai da odata admiterea la Timisoara. Daca intri acolo, iti iei actele si mergi acolo unde mereu ti-ai dorit! Bafta multa!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ştrumful tău In ultimii doi ani lumea s-a mutat pe vest:)))) Banat,Transilvania,Crisana:)) Ms mult de incurajari!Poate imi va placea Aradul,cine stie!

    RăspundețiȘtergere
  7. :D Sper si eu sa-ti placa. Cu totii avem un locusor al nostru, care uneori este acolo unde niciodata nu ne-am gindit ca va fi :)Bafta inca o data si drum bun!

    RăspundețiȘtergere
  8. hei. cand o sa ajungi in Arad? nu ar trebui sa fi ajuns deja?

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu ai incercat si la UVT in Timisoara ?

    RăspundețiȘtergere
  10. @George Luni voi fi in Arad
    @Andrew Am incercat in Timisoara in ambele sesiuni,dar nu a fost sa fie.Imi doream din tot sufletul sa fie Timisoara.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

PRAGA- ORAȘUL CU PESTE 300 DE PODURI

EXPERIENȚA ERASMUS ÎN SPANIA

BARBATUL CE STIE 16 LIMBI