HOMOSEXUALITATEA

Societatea contemporană e într-o permanentă expansiune, unele lucruri schimbându-se după bunul plac al oamenilor. Una dintre aceste schimbări este homosexualitatea. În zilele noastre, părerile sunt împărțite, deoarece ne ghidăm după regulile stăbunilor noștri: bărbatul are locul lui și femeia locul ei.
Primul cuplu homosexual se consideră a fi Khnumhotep și Niankhkhnum, originari din Egipt ce au trăit în perioada anului 2400 Î.C.
Primul caz din Europa s-a înregistrat în Grecia Antică, celții acordând o mare importanță acesteia.
Prima dezbatere privitor la homosexualitate a fost organizată în Anglia, în anul 1772. Robert Jones era vestit în Anglia pentru artificiile care le producea. El a fost condamnat la moarte, deoarece ar fi sedus un băiețel de 13 ani și ar fi întreținut relații sexuale cu el. Daca analizăm din alt punct de vedere, acest caz ar corespunde nu homosexualitatii, ci pedofiliei.
Homosexualitatea a existat dintotdeauna, nu a apărut în zilele noastre. Doar a devenit evidentă în zilele noastre. Herpelin explică viața culturală, socială și politică a homosexualilor în „One Hundred Years of Homosexuality” (1990).
Cu timpul, relația acestora a ajuns până la stadiul de căsătorie. Țările ce recunosc căsătoriile dintre două persoane de același sex sunt:
- Olanda (din 2001)
- Belgia(din 2003)
- Canada (din 2005)
- Croația
- Danemrca
- Finlanda
- Suedia
- Norvegia
- Regatul Unit
- Luxemburg
- Noua Zeelandă
- SUA (în statele: Connecticut, Dicstrict of Columbia, New Hampshire, New Jersey, New York, Maine, Massachusetts, Vermont, Iowa, Wisconsin, Oregon, Washington, California, Nevada).
Poate că unii sunt foarte revoltați împotriva acestor oameni. Poate dacă v-ar trimite cineva în America pe un an de zile v-ați schimba părerea. Nu zic să vă schimbe modul de gândire, ci doar să vedeți lucrurile un pic altfel: fiecare este ceea ce dorește și nu ar trebui judecat sau să fie ceea ce NOI dorim. Fiecare are propria sexualitate și o pune în evidență așa cum crede că e mai bine.
Cât timp am stat în America, din 2008 până în 2009 mi-am facut impresii ce nu le pot schimba. De exemplu, în prima zi de școală: în fața mea era un băiat cu părul până pe lângă urechi, mai machiat ca mine, cu foarte mult fond de ten pe față și îmbrăcat în haine mulate pe corp. La început am crezut că e fată, apoi mi-am dat seama că e baiat. Am fost șocată, cum e posibil?! Bine, am văzut primul homosexual din viața mea. Am vorbit cu familia gazda și mi-au explicat cum stau lucrurile. Mai târziu, în școală se afișau și fetele, sărutându-se, băieții ținându-se de mână, în oraș era la fel. Atunci am început să realizez că fiecare trăiește după propriile reguli, fără a ține cont de părerile altora.
Sunt sigură că în Moldova și în România populația nu va accepta niciodată acest aspect, chiar daca cuplurile încep să se „afișeze”. Nu prea mulți ar înțelege un aspect atât de important, chiar dacă nu e vorba de viața și demnitatea lor.

Comentarii

  1. Daca e des intalnita nu inseamna ca are dreptul sa fie considerata normalitate.
    E unul din domeniile degradarii societatii, al degradarii morale de dupa 1900, in mare parte din cauza introducerii TV-ului prin care au raspandit tot felul de idei cu care sa te obisnuiesti in asa fel incat sa para normale.
    Homosexualitatea exista dintotdeauna, intr-adevar, acum 6000 de ani au fost arse 2 orase din cauza homosexualitatii (conform Bibliei), Sodoma si Gomora, nu?
    Referitor la Egipt... In Egiptul antic se stie ca se organizau des "sarbatori" in cadrul carora se imbatau si aveau relatii intime cu cine apucau...si cu cati apucau. Nu stiu acum daca e considerat normal in America sau altundeva sa ai relatii in grup, dar din cate vad nu mai e mult...
    Oricum e un domeniu controversat, acum pun postere prin orasele mari cu nou-nascuti etichetati "homosexuali", cica se nasc asa... Cred ca daca ai o farama de credinta ca suntem creati de Dumnezeu si nu evoluati din maimuta nu poti accepta ideea homosexualitatii.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

PRAGA- ORAȘUL CU PESTE 300 DE PODURI

EXPERIENȚA ERASMUS ÎN SPANIA

BARBATUL CE STIE 16 LIMBI