EVALUAREA ANULUI UNIVERSITAR

„Timpul este doar fluviul de unde pescuiesc eu” (Charles Baudelaire)
Deja a trecut și primul meu an universitar...rapid!! Cu mai multe succese decât insuccese. Am avut un an MINUNAT, ador sa fiu studentă!
Dacă e să calculez evoluția mea ca studentă la Vlaicu, îmi aduc aminte de prima mea zi în cămin: holuri înguste, de mi se părea că sunt într-un spital, toată lumea saluta cu „ceau„, iar eu de nervi că am ajuns în Arad, salutam cu „bună„, de ce să fiu ca ei :)) Îmi aduc aminte că unica mea dorință în toamnă era să fiu cu nefumătoare în cameră, apoi au urmat alte dorințe: să fie și de treabă. Credeam că mă voi acomoda greu, dar a fost bine, mai bine decât mă așteptam.
Îmi pare bine ca mi-am făcut rapid noi prieteni, în special draga mea colegă de cameră Lăcrămioara( Lăcrimioaro :)) ,iubita, îmi va fi dor de tine :* )
La facultate a fost horror în prima lună. De ce? Pentru ca am plâns atât de mult că eu nu vreau la Științele Educației, eu nu vreau să fiu educatoare sau învățătoare. Îmi era rușine să zic cuiva la ce facultate sunt, în special când îi auzeai pe alții: drept, economie, etc. Acum, spun cu mândrie că sunt persoana ce va forma calitățile și abilitățile copiilor voștri :P Prima zi la facultate a fost OK. M-am împrietenit cu nebunatica mea Luly ( pupici Luly :))) ), amândouă nu știam pe ce lume suntem, până ne-am dezmeticit. Îmi aduc aminte când am luat notițele de la o colegă și când să i le dau înapoi nu mai știam cum arată :)) , pe când ea se uita la mine și nu știa sigur dacă sunt eu! Sunt bucuroasă că am dat peste o persoană atât de zâmbitoare, optimistă și plină de viață ca Andreea( draga mea, have fun în Spania)
Despre mâncarea la cantină: sărată! La noi se zice că dacă bucătăreasa face mâncarea prea sărată înseamnă că e îndrăgostită, dar nu cred că acesta era motivul! Mi-a fost greu să mănânc ca în Arad, în prima lună mă durea rău stomacul. Măi, atâtea ciorbe și supe nu am mâncat în viața mea. Tot aici am aflat ca mâncarea pentru studenți e compusă din fasole și mazăre, dacă o dată pe săptămână lipsea una din astea, era grav! De exemplu: orez cu mazăre, mazăre cu carne, ciorbă de mazăre, ciorbă de fasole uscată, fasole uscată cu cârnaț, fasole verde :))) cum să nu adaugi 1-2 kg? Bine, același meniu în fiecare săptămână. Groaznic, nu?
Viața de cămin? Minunată cu multe prostii! De exemplu: girls night și să rămâi fără curent :)) sau să dai peste o persoana super nebunatică, gen Crețu ( să fii cuminte pe vară și ne vedem la toamnă, doar că fără stropit). E interesant să arunci în camera vecinului de la etajul III cu un măr, deoarece acesta nu dorește să dea muzica mai încet.
Cel mai amuzant lucru a fost să ne pregătim cu fetele o zi întreagă să mergem la teatru, ne lăudam la toți și când ajungem, nu mai sunt locuri. Girls, îmi pare rău că nu am mai ajuns.
Îmi va fi dor de cimitirul-parc de alături, căci era unicul loc unde te poți plimba liniștită.
În tot acest timp m-am familiarizat cu ideologiile românilor: de ce oltenii au porecla de prazilieni, moldovenii-sârme, de ce nu adoră ei țiganii. Mă bucur că în Arad basarabenii sunt îndrăgiți, spre deosebire de Timișoara...!
În ultimele săptămâni m-am familiarizat cu cei din organizația AIESC Arad. Regret că nu am facut-o mai devreme, deoarece deja plec acasă. Am cunoscut persoane cu inițiativă, pe care sper să le revăd la toamnă și să petrecem mai mult timp împreună.
Succese: am obținut note bune la învățătură, am participat la Sesiunea de Comunicări Științifice, ocupând locul II, am organizat cu succes un proiect pentru donații copiilor din Arad, am fost invitată la Senatul din București ca etnic român ce a obținut merite deosebite la învățătură, am acumulat diverse cunoștințe din domeniul psihologiei, pedagogiei, care îmi sunt de folos și în viața de zi cu zi, nu doar din punct de vedere academic.
Planuri: vara asta doresc să plec într-un exchange, să fac practică în Rusia, ca profesor de limba engleză. Sper să fiu acceptată și să mă descurc. Să îmi țineți pumnii!
Dragii mei arădeni, ne revedem la toamnă cu același zâmbet pe buze, cu aceeași căldură sufletească. Vă mulțumesc pentru primirea călduroasă, mereu îmi va fi drag să revin. Abia aștept începutul unui nou an universitar, unul plin de surprize, noi așteptări și succese.
Îmi va fi dor de voi toți! Vă pup și să aveți o vară minunată ca să avem ce povesti la toamnă!

Doinitsa B

Comentarii

  1. si mie imi va fi dor de tine fffoooarte tare....:*:*dar sper sa nu ma uiti si sa tinem legatura....bafta in tot ceea ce ti-ai propus....ap sa nu uiti sa imi aduci o matriosca din Rusia....:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ai succes in ceea ce ti-ai propus, caci vad ca o sa ai o vara plina, ne revedem la toamna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti doreasc succes la Rusia sa te intorci cu bine la toamna,ai grija de tine Te pup Iulia PPPI.

    RăspundețiȘtergere
  4. Doiniiiiiiiiiiiiiii!!! pupici pupici! :)) si mie o sa-mi fie dor de tine!!! siii ai uitat sa mentionezi superbele desene pe care le faceam la anumite seminarii :)))))) i love youuu si muuuuult succes in Rusia >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Doinitsa, la talentul innascut de a scrie ai mai adaugat ceva: spatiul dupa punct si virgula :) Felicitari pentru tot ce ai realizat si iti doresc o vara minunata
    acasa si в России!

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Va multumesc, a fost urarea pentru 2011 cu spatiul dupa punct si virgula :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos Doini!!!Felicitari penstru dispozitia si talentul depus in fiecare articol...someone from Spain:D.
    Целую тебя и ждать, чтобы увидеть вас, хотя я не знаю, когда

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

PRAGA- ORAȘUL CU PESTE 300 DE PODURI

EXPERIENȚA ERASMUS ÎN SPANIA

BARBATUL CE STIE 16 LIMBI