COSTINEŞTI

Am fost la mare... pentru prima dată în viaţa mea... Eram atât de fericită. Nu credeam că marea poate fi atât de...sărată! Destinaţia a fost Costineşti. Mă gândeam că va fi naşpa, dar eram optimistă.
Datorită notelor bune obţinute mi s-au oferit 5 zile în staţiunea Costineşti, cazarea şi măncarea fiind GRATIS!
Desigur, nu am mers singură la marecun(iubita mea prietenă Lăcrămioara). Am fost cazate în Complexul Corsa, C2, camera 59. Condiţiile erau destul de bune: pat dublu, televizor, duş. La urma urmei, cine se duce la mare ca să stea în cameră? Am primit bonuri de masă în valoare de 200 de lei pentru 5 zile. Ne gândeam că nu ne vor ajunge, dar ne-am încadrat perfect.
Ce am făcut?
Ne-am bronzat, ne-am distrat, am avut diferite aventuri, am încercat noi mâncăruri.
Muzica şi plaja erau preferatele zilei. La ora 10 fuga pe plajă, la prânz pe la 15-16, apoi back to the beach până pe la 19. Mergeam la hotel, făceam un duş, apoi la plimbare. După plimbare în faimosul club din Costineşti.
Unde am mâncat: cu bonurile date puteam mânca doar în două locuri: Terasa "Corsa" şi la restaurantul "Vraja Mării". Dacă e să dau un sfat viitorilor turişti, mâncaţi la Vraja Mării. E un pic mai scump, dar merită toţi banii din lume. Noi am încercat următoarele mâncaruri noi: tochitura dobrogeană şi ciorbă cu fasole în pâine. Ciorba a fost super gustoasă. Nu ezitaţi a o gusta de ajungeţi pe acolo.
Ciorba cu fasole în pâine

Tochitură dobrogeană

Să nu uit şi de cel mai bună LIMONADĂ din lume de la "Vraja Mării"!!!
Unde ne-am distrat: în Mega discoteca Tineretului alături de vedetele autohtone ca Connect-R, Guess Who, David Deejay & Dony, Voltaj, Deepside Deejays.

Despre aventuri: Aventura "Banana" :))) Cine a mai fost la mare ştie ce înseamnă să pleci pe banană în largul mării. Doamna ce ne-a dat vestele m-a întrebat dacă ştiu să înot. Eu am zis ca NU. Mi-a zis OK şi mi-a dat vesta de salvare. Ne-am urcat pe banană şi la plimbare. Eu credeam că doar te plimbă ca să vezi marea. Când colo, nenea ne-a răsturnat în apă. Am crezut că a fost un accident, am intrat în panică, am crezut că mor. Mă ţineam de cine puteam, ba de un băiat, ba de Lăcră. Am fost şocată! Un băiat mi-a zis calm şi cu zâmbetul pe buze: "Mai avem de încă două ori!" Cred că a fost cel mai urât lucru ce l-am auzit în viaţa mea. Na, s-a mai întâmplat o dată, apoi ne îndreptam spre mal. M-am relaxat şi când colo, ăla ne-a aruncat în apă pentru ultima dată. Am zis ca nu voi mai avea parte de acest tip de aventuri, caci sunt o teroare pentru mine. Tot în acea zi am plecat cu vaporaşul până la epavă şi înapoi, dar tot eram pe stress mode :))

Ce nu am ratat: RĂSĂRITUL

Ce mi-a plăcut: marea, plaja, muzica de pe plajă, distracţiile, soarele, ploaia

Recomand Costineştiul oricui, deoarece e litoralul tineretului unde nici nu ai timp să dormi!
Pentru a viziona câteva filmuleţe făcute în Costineşti: