SUNT AICI!

Hello, hello! Știu că am dispărut din blogosferă prea brusc, dar nu degeaba! Nu încerc să mă scuz, dar tot încerc sa îmi organizez viața ca pe cărțile din bibliotecă, pe rafturi: în ordine alfabetică și după gen.
Am fost foarte ocupată cu tot ce se întâmplă la facultate. Sunt foarte fericită că e ultimul meu an, căci cei ce m-au urmărit pe parcurs știu că nu am fost admisă UNDE mi-am dorit și la CE mi-am dorit, dar... au trecut deja doi ani și jumătate! Dacă intrăm în horă, să o și jucăm! Pe parc au fost momente plăcute, dar și unele destul de neplăcute, pe care le voi împărtăși deja în 2013! Să avem subiect de bârfă și pentru anul viitor.
O altă acțiune ce îmi ocupă timpul e un job de weekend, care îmi place la nebunie și sunt mulțumită din toate punctele de vedere... deocamdată!
Curând încep și examenele, deci... timpul chiar zboară. Făcând și o evaluare a anului 2012, pot spune că a fost un an destul de bun, plin de surprize pozitive, dar cele negative, din punctul de vedere al educației, le-au umbrit pe cele bune!
Sper că ați avut un Crăciun fericit alături de cei dragi și că Moșul a fost bun cu voi. Anul ce urmează să fie unul plin de lumină sufletească, înțelepciune și mult succes, de care toți vom avea nevoie!
Revin curând cu noi postări!
       DoinitsaB
Sursă imagine: www.felicitaridecraciun.info

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

PRAGA- ORAȘUL CU PESTE 300 DE PODURI

EXPERIENȚA ERASMUS ÎN SPANIA

BARBATUL CE STIE 16 LIMBI