TOAMNA -SCHIMBAREA TA

Sărbătoresc!
Da, sărbătoresc a treia toamnă în Vestul României.
Acum trei ani eram cea mai tristă viitoare studentă din Republica Moldova. Am aplicat pentru o bursă de studiu în România, nefiind acceptată în Timişoara.
Cu lacrimi în ochi, cu o durere imensă în suflet şi un GPS am înaintat spre Arad. Dezamagită de soartă şi de Ministerul Educaţiei am acceptat continuarea studiilor în domeniul Pedagogiei. 
Fiind într-o lume nouă, dar blândă; străină sufletului meu, dar de încredere, am continuat pe un drum dificil: de a deveni pedagog.
În octombrie 2010 am venit înarmată cu răbdare şi cu dorinţa de a termina cât mai curând studiile universitare de licenţă. În trei-patru luni răbdarea mea a devenit mai acceptată şi nu îmi dădeam seama de ce. De ce?! Am realizat că îmi place ceea ce învăţ, ceea ce făceam în timpul practicii. Abia aşteptam orele de psihologie, de psihopedagogie. Am început sa am o necontenită sete faţă de cunoaştere. 
Am participat la fiecare Simpozion organizat, am profitat de orice ocazie care conducea la dezvoltarea mea personală şi profesională. În ultimul an de facultate mi s-a oferit ocazia de a participa la un Program Intensiv Erasmus ''Play, toys and culture'', organizat în Portugalia. Timp de două săptămâni am fost mândră să reprezint Universitatea ''Aurel Vlaicu'' din Arad, că sunt vocea profesorilor ce m-au îndrumat cu mare drag.

Toamna aduce schimbările majore. Având la bază experienţa mea, mi-am dat seama că în viaţă nu vom avea întotdeauna ce ne dori,m dar modelează-ţi tot răul spre bine.
Propun studenţilor să profite de orice ocazie ce ar conduce spre dezvoltarea lor intelectuală: participarea la Simpozion, obţinerea unei burse de studiu Erasmus, participarea la orice tip de concurs, implicarea în activităţi de voluntariat, acceptarea oricărei provocări. 

Nu uita că TU eşti unicul responsabil de dezvoltarea ta. Din această toamnă schimbă-ţi viaţa în bine şi deschide-ţi sufletul pentru viitoarele evenimente pozitive.

Toamna să vă prindă în ale ei mreje. Fie că eşti student, angajat sau elev, bucură-te de fiecare moment din viaţa ta, pentru a spune că este a X-a toamnă de realizări!

DoinitsaB

Sursa fotografie: http://2.bp.blogspot.com/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

PRAGA- ORAȘUL CU PESTE 300 DE PODURI

EXPERIENȚA ERASMUS ÎN SPANIA

BARBATUL CE STIE 16 LIMBI