joi, 24 martie 2011

UN PAS PRIN CIMITIR

Ghicitoare: ce se poate face în cimitir? Mulţi dintre voi s-ar referi doar la morţi, nu?
Păi, în orașele mari ca Timişoara, Bucureşti, Cluj,Iași, studenţii se plimbă prin parcuri, pe când studenţii de la ``Vlaicu`` se plimbă prin...cimitir. :))) De ce? E cel mai apropiat ``parc``! Am mai menționat că lângă căminul studenţesc din Arad se află un cimitir imens!
Azi dimineaţă am facut jogging cu colega mea de cameră pe la ora 7 dimineaţa. Ne gândeam pe unde să alergăm...când ne-a venit ideea: în cimitir. Am zis: ``Doamne,chiar în cimitir?`` Păi da, au şi alee:)) şi bănci. Nici nu zici ca nu eşti în parc.
Alergam, ne mai uitam cum îi cheama pe unii:))) când am zărit pe o piatră numele dr. universitar Lizica Mihuţ! Din câte stim, d-na Lizica Mihuţ e vie şi nevătămată, e rectorul Universităţii ``Aurel Vlaicu`` din Arad.
Toate bune şi frumoase, când mai vedem lume prin cimitir. Nu, nu să depună flori la morminte. Un domn îşi plimba câinele, o doamnă a ales cimitirul ca scurtătură până la locul de muncă, un baiat se plimba cu bicicleta; zilele trecute am văzut o doamnă ce îşi plimba copilul mic.
Deci, cimitirul a devenit pentru arădeni şi pentru studenţi un loc de relaxare! Da, ştim cu toţii că lucrurile cele mai ciudate sunt cele mai interesante!
Pentru mai multe aventuri... will be continued..